مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-22حوادث

اعتراف به 21فقره سرقت در سنندج/کشف 7 کیلو گرم تریاک


جانشین فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

- رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو سنندج ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار  کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، کارآگان پلیس آگاهی استان سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شد؛ تصریح کرد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

کشف 7 کیلو گرم تریاک در کردستان  وی همچنین از شناسایی و توقیف موتورسیکلت حامل 7 کیلو 900 کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد و اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استانیک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر شناسایی شد.

برزویی گفت: طی هماهنگی با مراجع قضایی موتورسیکلت در یکی از محورهای استان متوقف و در بازرسی از آن 7کیلو 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به 21فقره سرقت در سنندج/کشف 7 کیلو گرم تریاک

اعتراف به 21فقره سرقت در سنندج/کشف 7 کیلو گرم تریاک