مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-22ورزشي

برگزاری جشنواره استعدادیابی تیروکمان در قم


رییس هیات تیراندازی با کمان استان قم از برگزاری جشنواره استعدادیابی برای شناسایی نخبه های این رشته ورزشی المپیکی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از تغییر و تحولاتی که در هیات تیراندازی با کمان استان قم صورت گرفت و مجمع انتخابات این هیات ورزشی علی تلخابی را به عنوان یک چهره جوان اما تحصیل کرده ورزش را به عنوان رییس جدید این هیات برگزید‏، تحولات چشمگیری در تیراندازی قم در حال رخ دادن است.

علی تلخابی رییس هیات تیراندازی با کمان استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رشته ما یکی از ورزش های المپیکی به شمار می رود و از قضا کشورمان در بازی های المپیک 2021 توکیو نیز نماینده دارد، بنابراین تمام تلاش هیات این است که تیر و کمان را به جایگاه خوبی برساند.

وی در ادامه به برگزاری  جشنواره استعدادیابی رشته تیراندازی با کمان در قم اشاره و بیان کرد: با همکاری بخش های مرتبط در هیات‏، جشنواره استعدادیابی این رشته به مناسب عید سعید قربان به میزبانی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم برگزار شد و از نظر کمی و کیفی مورد رضایت هیات بود.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه تختی را به عنوان یک پایگاه برای این رشته تجهیز کنیم و علاوه بر برنامه های همگانی و آموزشی، امکان برگزاری رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره استعدادیابی تیروکمان در قم

برگزاری جشنواره استعدادیابی تیروکمان در قم