مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-22اقتصادي

عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا در آینده ای نزدیک


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید همه سیمان تولیدی کشور در بورس کالا فروخته شود، گفت: به زودی سایر تولیدکنندگان سیمان که هنوز وارد بورس کالا نشده اند نیز پذیرش می شوند.

- به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، مصطفی طاهری در خصوص نشست اخیر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد بازار سیمان، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد که باید همه سیمان تولیدی کشور در بورس کالا فروخته شود تا مشخص شود عرضه و تقاضای واقعی سیمان چقدر است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی سایر تولیدکنندگان سیمان که هنوز وارد بورس کالا نشده اند نیز پذیرش می شوند تا عرضه به مقداری افزایش یابد که کل تقاضا پاسخ داده شده و قیمت ها متعادل و منطقی شود.

جزییات نشست در مجلس عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نتایج این جلسه، اعلام کرد: در این نشست تولیدکنندگان سیمان اعلام کردند که به دلیل قطع برق، قادر به فعالیت همانند سابق نیستند و تولید کاهش یافته که در پایان این نشست مقرر شد اقدامات لازم برای وصل برق کارخانه های تولید سیمان تا آنجایی که ممکن است انجام شود.

طاهری ادامه داد: در خصوص وضعیت بازار سیمان، برداشت بنده این است که به علت قطع برق، تولید کاهش یافته و این واقعیتی است که باید پذیرفت، اما در روزهای نخست قطعی برق، سیمانی ها به اندازه کافی سیمان در انب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا در آینده ای نزدیک

عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا در آینده ای نزدیک