مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-22سياسي

مشکل ما نبود آب نیست بلکه مدیریت آب است


مشکل خوزستان نبود آب نیست، مدیریت آب است.

مسئولان استان و وزارت نیرو توان مدیریت آب های کشور به خصوص خوزستان را ندارند.

- حجت الاسلام سعید لفته پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات پیش آمده برای شهرهای پایین دست رودخانه کرخه در روزهای اخیر اظهار کرد: ریشه مشکلات خوزستان را قطعاً باید در بی تدبیری و نبود مدیریت مناسب در منابع آبی جستجو کرد.

متأسفانه با اوج گرفتن بحران آب در خوزستان، مسئولان نه تنها راهکاری برای حل مشکل ندارند بلکه مشکلات به وجود آمده را گردن همدیگر می اندازند.

وی افزود: مثلاً مدیران جهاد کشاورزی و آبفای استان در خصوص رساندن آب به دام ها در جلسه ای، چنان مشکلات را گردن این و آن انداختند که ما فکر کردیم مشکل مردم هستند.

در نهایت مشخص شد که آب برای دام های سنگین با جهاد کشاورزی و برای دام سبک با آبفای است ولی چرا این دو سازمان از انجام وظایف خود کوتاهی کردند را باید مسئولان نظارتی پاسخ دهند.

حجت الاسلام لفته پور بیان کرد: متأسفانه زور ما به کشاورز مظلوم می رسد و هر رفتاری با آنها انجام می دهیم ولی زورمان به ترک فعل مسئولان نمی رسند و این به نظر مشکل اساسی مدیریت آب در خوزستان است.

ضرر بزرگ امام جمعه حمیدیه تصریح کرد: این ضرر بزرگی که دامداران و کشاورزی منطقه به دلیل همین بی کفایتی ها با آن مواجه شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ما نبود آب نیست بلکه مدیریت آب است

مشکل ما نبود آب نیست بلکه مدیریت آب است