مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-22اقتصادي

برای واردات موز و صادرات سیب از جهاد کشاورزی کسب تکلیف کنید


دبیر ستاد تنظیم بازار در مکاتبه ای با گمرک ایران اعلام کرد که با توجه به قانون انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی، برایموضوع واردات موز و صادرات سیب از سوی وزارت جهاد کشاورزی کسب تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در مکاتبه ای با گمرک ایران اعلام کرد که واردات موز با مکانیسم ها و مقررات ابلاغی صادرات و واردات بلامانع بوده و ضروری است با توجه به قانون انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی، موضوع از سوی وزارت جهاد کشاورزی کسب تکلیف شود.

در این نامه آمده است: بازگشت به نامه شماره 1400/507538 مورخ 1400/4/19 در خصوص نحوه اقدام برای بند 13 دستور چهارم یکصدو بیست و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار موضوع واردات موز در قبال صادرات سیب درختی موارد ذیل جهت هرگونه بهره برداری و اقدام لازم اعلام می گردد.

1- تصمیمات اتخاذ شده در یکصد و بیست و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مطابق نامه های شماره 20/25946 و 20/25947 مورخ 99/10/24 وزیر جهاد کشاورزی در راستای تشویق صادرات سیب از یک طرف و تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال از طرف دیگر بوده و این تصمیم ضمن افزایش صادرات سیب باعث تنظیم بازار میوه موزه و تعدیل قیمت آن گردید.

2- با توجه به سپری شدن زمان عرضه سیب درختی و گذشت زمان آن مصوبه یاد شده، فرآیند تجارت خارجی محصولات یاد شده (صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واردات موز و صادرات سیب از جهاد کشاورزی کسب تکلیف کنید

برای واردات موز و صادرات سیب از جهاد کشاورزی کسب تکلیف کنید