مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-22سياسي

توزیع بیش از 11 تن گوشت قربانی در سطح شهرستان لامرد


مسئول ستاد عید قربان لامرد از توزیع بیش از 11 تن گوشت گوسفند قربانی در بین مستمندان، فقرا و مددجویان شهرستان لامرد خبر داد.

- ، ضمن تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به همت ستاد عید قربان شهرستان که متشکل از دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج حوزه شهری، کمیته امداد، بهزیستی، مؤسسات خیریه، اتاق اصناف، بازاریان، شهرداری، کانون خادمیاران و گروه های جهادی می باشد، در روز عید سعید قربان مجموعاً بیش از 11 تن گوشت قربانی میان مستمندان، فقرا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و عموم نیازمندان توزیع گردید.

وی افزود: از این مقدار، حدود ده هزار و چهارصد کیلوگرم گوشت قربانی توسط مؤمنین بخش اشکنان و حدود هزار کیلوگرم با هماهنگی ستاد عید قربان در شهر لامرد تهیه و توزیع گردیده است.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه این مقدار قربانی با هماهنگی و نظارت ستاد عید قربان شهرستان صورت گرفته افزود: علاوه بر این مقدار، این امر خیر به صورت گسترده و پراکنده نیز توسط مؤمنین و عموم مردم در روز عید قربان، در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مسئول ستاد عید قربان لامرد در پایان، این رویداد مهم را نشانه ای از اراده مستحکم مردم در راستای کمک های مؤمنانه و حس هم نوع دوستی مردم نیک اندیش این شهرستان در روز عید قربان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 11 تن گوشت قربانی در سطح شهرستان لامرد

توزیع بیش از 11 تن گوشت قربانی در سطح شهرستان لامرد