مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-22پزشكي

واکسیناسیون در کدام گروه سنی بیشترین تاثیر را دارد؟


نتایج تحقیقات آزمایشگاهی محققان دانشکده علوم و بهداشت دانشگاه اورگان (Oregon) نشان می دهد، افراد مسن آنتی بادی کمتری علیه ویروس کرونا دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات آزمایشگاهی محققان دانشکده علوم و بهداشت دانشگاه اورگان (Oregon) نشان می دهد، افراد مسن آنتی بادی کمتری علیه ویروس کرونا دارند.

به نقل از ساینس، آنتی بادی ها، پروتیین های خونی که توسط سیستم ایمنی بدن ساخته می شوند از بدن در برابر عفونت محافظت می کنند و مشخص شده است که بازیگران اصلی محافظت در برابر عفونت سارس-کوو-2 (SARS-CoV-2) هستند.

محقق ارشد این تحقیق، دکتر فیکادو تافسه، استادیار میکروب شناسی مولکولی و ایمونولوژی در دانشکده پزشکی اورگان گفت: جمعیت مسن حتی اگر واکسینه شوند به طور بالقوه بیشتر از سایر گروه ها در معرض انواع مختلف ویروس قرار دارند.

تافسه و همکاران وی تاکید کردند: اگر میزان پاسخ آنتی بادی کاهش یافته در افراد مسن اندازه گیری شود به نظر می رسد همچنان واکسن به اندازه کافی برای جلوگیری از عفونت و بیماری شدید در اکثر افراد در هر سنی موثر است.

تافسه اظهار کرد: خبر خوب این است که واکسن های ما واقعا قوی هستند.

محققان اعلام کردند: نتایج تحقیقات اهمیت ترویج واکسیناسیون در جوامع را تاکید می کند، هرچند سرعت واکسیناسیون در اورگان و در سراسر ایالات متحده آهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در کدام گروه سنی بیشترین تاثیر را دارد؟

واکسیناسیون در کدام گروه سنی بیشترین تاثیر را دارد؟