مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-22پزشكي

زیرزمین تاریک ذهن را از اتفاقات بد تخلیه کنید


یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: بازیابی خاطرات و اتفاقات بد گذشته ده ها برابر بیشتر از اتفاق اولیه به ما ضربه می زند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: بازیابی خاطرات و اتفاقات بد گذشته ده ها برابر بیشتر از اتفاق اولیه به ما ضربه می زند.

دکتر عفت آی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر می خواهید ذهنتان را سالم و سلامت نگهدارید، از یادآوری خاطرات بد به شدت جلوگیری کنید.

وی افزود: هرگاه خاطرات بد خواست یادآور شود حواستان را پرت کنید و به کاری مشغول شوید؛چراکه وقتی فضای ذهن ما پر از خاطرات بد می شود دیگر جایی برای خاطرات خوب و مثبت باقی نمی گذارد.

این روانشناس بیان کرد: وقتی خاطرات بد در ذهنمان است احساس قربانی بودن می کنیم و توانایی هایمان به حداقل می رسد؛ به همین دلیل است که افراد شاد نسبت به افراد افسرده درصد موفقیت بالاتری دارند.

آی خاطرنشان کرد: درصورت بروز افکار منفی فوری آنها را قطع کنید چراکه فضای ذهن شما پر از سم می شود و استنشاق گاز سمی را در مغزتان احساس می کنید.

نیمه تاریک وجود را با تغییر از بین ببریم این روانشناس و کارشناس خانواده گفت: هرکدام از ما در وجودمان یک زیرزمین تاریک و مخوف داریم که اخلاق های بد خود را در آن پنهان کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرزمین تاریک ذهن را از اتفاقات بد تخلیه کنید

زیرزمین تاریک ذهن را از اتفاقات بد تخلیه کنید