مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-22سياسي

آیت الله «عبادی»: کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر لزوم گردآوری کرامات شهدا به صورت جامع تأکید کرد و گفت: انسان معمولاً از فرصت های خود استفاده نمی کند و زمانی که فرصت را از دست می دهد حسرتش را می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: خدمت به شهدا و خدمت گزاری به خانواده های شهدا بسیار قابل ارزش است.

وی بر لزوم گردآوری کرامات شهدا به صورت جامع تأکید کرد و بیان داشت: انسان معمولاً از فرصت های خود استفاده نمی کند و زمانی که فرصت را از دست می دهد حسرتش را می خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به روایات مطرح شده در خصوص مسئله حج اشاره و توضیح داد: در برخی روایات خبر از تعطیلی مدت دار حج داده شده است و امروز این حجی که برخی مسلمان نماها به عنوان حج بجا می آورند شکلک است.

عبادی در ادامه مطرح کرد: خاطرات سویی از عوامل یهود و آل سعود در این دوران ننگین حکومت کنونی عربستان در مکان امن الهی داریم که این مکان امن را ناامن کرده اند.

وی با بیان اینکه از این خاطرات سوء می توان به شهدای مکه معظمه، شهدای منا و سقوط جرثقیل و بسته شدن درب این موهبت الهی بر روی مشتاقان اشاره کرد، افزود: وقتی نااهلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله «عبادی»: کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود

آیت الله «عبادی»: کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود