مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-22فرهنگي

تماشای مهمانی مشترک سازهای ایرانی و جهانی در تالار رودکی


پنجمین دوره کنسرت های آنلاین «بر خط ماه و نوا 2» به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی در حال برگزاری است.

- پنجمین دوره کنسرت های آنلاین بر خط ماه و نوا 2 به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در سومین روز از برگزاری پنجمن دوره کنسرت های آنلاین برخط ماه و نوا2 ابتدا گروهی سه نفره متشکل از سهیل کاکاوند نوازنده بم تار، علی عابدین نوازنده سنتور و مسعود آذین نوازنده تار به روی صحنه رفتند و قطعات خرامان (مقدمه دشتی)، تکنوازی تار (درآمد دشتی)، سرگشته (چهار مضراب دشتی)، تکنوازی سنتور (اوج، اشاره به قرچه و رضوی، فرود)، زلف پریشان (تصنیف بیات راجه)، عراق، نهیب، قرایی و سارنگ، برداشتی از تصنیف گریه را به مستی اثر عارف قزوینی به یاد استاد زنده یاد عبدالوهاب شهیدی و اشتیاق (رنگ دشتی) را اجرا کردند.

اجرای دوم روز سوم، به تک نوازی ویلن بابک کوهستانی اختصاص داشت و این هنرمند قطعات پارتیتای شماره 3 اثر باخ که شامل 7 قسمت بود و همچنین سونات شماره 5 اثر ایزای که در دو قسمت بود را اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای مهمانی مشترک سازهای ایرانی و جهانی در تالار رودکی

تماشای مهمانی مشترک سازهای ایرانی و جهانی در تالار رودکی