مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-22فرهنگي

آموزش و پرورش برای بسط و توسعه هنرهای زیبا در کشور همکاری می کند


وزرات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بسط و توسعه «هنرهای زیبا» در کشور، مشارکت و همکاری می کنند.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی که به صورت سر زده در حاشیه روند برگزاری داوری های بخش فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، در محل اردوگاه شهید باهنر تهران حضور یافته بود، در ارتباط مجازی با دانش آموزان استان های گلستان، آذربایجان شرقی و خوزستان به بحث، گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این ارتباط زنده ویدیویی دانش آموزان خواسته های خود را در زمینه های مختلف با وزیر آموزش وپرورش در میان گذاشته و وزیر آموزش و پرورش، قول پیگیری های لازم در این زمینه ها را به دانش آموزان دادند.

از مهم ترین خواسته های دانش آموزان در این ارتباط ویدیویی، بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت های دانش آموزان هنرمند در جهت ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در حوزه هنر و احداث هنرستان های تخصصی هنر در مراکز استان ها بود.

آینده جامعه متأثر از نظام یادگیری است وزیر آموزش وپرورش، در به پرسش یکی از دانش آموزان هنرمند استان آذربایجان شرقی، با اشاره به این که توسعه یادگیری و استفاده از ظرفیت های مختلف هنری برای تعمیق یادگیری و انتقال مفاهیم یک کار بسیار مهم، اساسی و ضروری است که ما را به حقیقت یادگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش برای بسط و توسعه هنرهای زیبا در کشور همکاری می کند

آموزش و پرورش برای بسط و توسعه هنرهای زیبا در کشور همکاری می کند