مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-22اقتصادي

باد و صاعقه 39 میلیارد ریال به تأسیسات برق بوشهر خسارت زد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر میزان خسارت وارد شده به تأسیسات برق رسانی استان بوشهر را برشمرد و گفت: به سبب وزش باد همراه با صاعقه 39 میلیارد ریال به تأسیسات برق شهرهای مرکزی و جنوبی استان بوشهر خسارت وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی در نشست بررسی وضعیت برق رسانی به استان بوشهر با بیان اینکه در روزهای آینده موج سراسری گرما کشور و استان را فرا می گیرد اظهار داشت: مصرف برق در استان بوشهر در تابستان امسال نسبت به تابستان گذشته افزایش یافته که در این راستا مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی ها در همه بخش ها مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به بارش باران همراه با وزش شدید باید در هفته جاری در استان بوشهر تصریح کرد: بارش باران سبب تلطیف هوا و کاهش دما شد و در این راستا مصرف برق قدری کاهش یافت.

وی از خسارت به تأسیسات برق رسانی به سبب وزش شدید باد خبر داد و بیان کرد: در جریان ناپایدار جوی اخیر تأسیسات برق در شهرهای بوشهر، عسلویه، دیر، کنگان و دشتستان متحمل خسارت شد که این خسارت شامل تخریب پایه برق، قطع سیم و خرابی برق گیر و ترانسفورماتور در اثر برخورد صاعقه و رعد برق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و صاعقه 39 میلیارد ریال به تأسیسات برق بوشهر خسارت زد

باد و صاعقه 39 میلیارد ریال به تأسیسات برق بوشهر خسارت زد