مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-22پزشكي

سوش غالب کرونا در مازندران دلتا است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سوش غالب در مازندران دلتا و هندی است و تقریبا می توان گفت ابتلای افراد در حال حاضر به همین سوش است.

- ایسنا/مازندران سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سوش غالب در مازندران دلتا و هندی است و تقریبا می توان گفت ابتلای افراد در حال حاضر به همین سوش است.

دکتر سیمین بابایی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه تزریق واکسن کرونا در مازندران در چه مرحله ای قرار دارد، اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا در مازندران برای سن های بالای 60 سال در حال انجام است.

وی در بیان اینکه آیا مشکل کمبود یا در دسترس نبودن واکسن مرتفع شده یا خیر، افزود: به محض اینکه واکسن به دست ما برسد تزریق انجام می شود و در حال حاضر تیم های متعددی در استان مستقر شدند تا تزریق واکسن را انجام دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه نخست تزریق واکسن در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دریافت واکسن در مازندران خوب است به طوری که در هفته چند دوز واکسن دریافت می شود.

بابایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 31 هزار و 110 دوز تزریق واکسن انجام شد که در این راستا مازندران رکورددار تزریق واکسن کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوش غالب کرونا در مازندران دلتا است

سوش غالب کرونا در مازندران دلتا است