مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-22سياسي

تولی و تبری یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ضرورت اتحاد در اسلام و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام گفت: تولی و تبری یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در کنگره بین المللی حج؛ جهان اسلام، چالش ها و راهکارها که چهار شنبه شب به صورت مجازی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، تولی و تبری را یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام دانست و گفت: درباره نبی مکرم اسلام، در کلام وحی می خوانیم اشداء علی الکفار، رحماء بی نهم؛ در زیارتنامه های معصومان هم می خوانیم سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؛ در برنامه های دینی و ادیان و مکاتب گذشته، مسأله همگرایی و واگرایی نیز وجود دارد.

وی افزود: همگرایی با همفکران و واگرایی با دیگران؛ مسأله ای عقلی است و همیشه در بین تمام موجودات خداوند این مساله وجود دارد که باید از دشمن ابراز تنفر و در مقابل او موضع گرفت و با جبهه خودی همراهی و برای او دلسوزی کرد.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: حج یکی از جایگاه های بلندی است که این ندای تنفر و بیزاری از دشمنان در آن باید باشد؛ چون آیاتی که در ابتدای سوره هست برای همین سرزمین نازل شده و برای بیزاری از مشرکان و کسانی است که در مقابل حق و پیامبر ایستاده اند و برای نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولی و تبری یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام است

تولی و تبری یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام است