مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-22سياسي

نظر سعید جلیلی درباره مسائل خوزستان


ظرفیت های خوزستان اگر به فعل تبدیل شود نه تنها می تواند مشکلات استان و کشور را حل کند بلکه در برخی از عرصه ها می تواند حتی مواد غذایی در منطقه غرب آسیا را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید جلیلی در رشته توییتی نوشت: در 8 سال گذشته در دولت سایه تمام مسایل خوزستان را بررسی کردیم؛ همچنین جوانان خوزستانی که با ما همراه هستند به مدت یک سال تمام مشکلات روستاها را بررسی کردند.

از نقاط مختلف استان بازدید شد و با جوانان، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، صاحبان حِرَف و صنایع جلسات متعددی برگزار کردم که جمع بندی آن ها این است که امروز خوزستان می تواند یک نمونه برای جهش همه کشور باشد.

خوزستان نباید دچار مشکلات و آسیب هایی باشد که باور کردنی نیست.

مسایلی چون آلودگی ناشی از گرد و غبار، تامین نشدن آب آشامیدنی در برخی مناطق، سیستم فاضلاب و دفع پسماند نامناسب به ویژه در اهواز، و آبگرفتگی در هنگام بارش های شدید ؛ حاشیه نشینی .

مشکلات واگذاری ظرفیت هایی مانند کشت و صنعت هفت تپه مسائلی را برای استان ایجاد کرده و نشان می دهد خوزستان محتاج یک نگرش جدید است.

در این نگرش نباید به حداقل ها اکتفا کرد بلکه باید فرصت های استان خوزستان را به بهترین شکل برنامه ریزی، مدیریت و دنبال کرد تا مردم این استان نه تنها مشکلی نداشته باشند بلکه الگویی از رفاه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سعید جلیلی درباره مسائل خوزستان

نظر سعید جلیلی درباره مسائل خوزستان