مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-21سياسي

بدون قانون مجلس تیم مذاکره کننده قادر به چانه زنی نبود/ روایت دولتی ها غیراقعی است


سخنگوی هیئت رییسه مجلس به اظهارنظر غیرواقعی سخنگوی دولت و واکنش نشان داد و گفت: طبق متن مذاکرات بدون قانون مجلس تیم مذاکره کننده قادر به چانه زنی نبود.

- به نقل از خانه ملت، سیدنظام الدین موسوی در واکنش به اظهارات علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر اینکه مصوبه مجلس موجب ایجاد مشکل در روند مذاکرات و لغو تحریم ها شده، تاکید کرد: بررسی های هیئت تطبیق نشان داد مذاکرات وین اساسا قادر به لغو موثر تحریم ها به گونه ای که منجر به انتفاع اقتصادی برای کشور شود نبوده و دولت در لغو تحریم ها شکست خورده است.

وی افزود: هم آقای ربیعی و هم آقای روحانی در حال ارائه روایت های کاملا غیرواقعی از نتیجه مذاکرات هستند و البته مردم به خلاف گویی های آقایان عادت کرده و کمتر کسی این اظهارات را جدی می گیرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه واقعیت با اظهارات مقام های دولت فاصله فراوان دارد، گفت: قانون مجلس مهم ترین دارایی تیم مذاکره کننده در مذاکرات ماههای اخیر بوده و مراجعه به متن مذاکرات که در اختیار مجلس هست نشان می دهد اگر قانون مجلس نبود اساسا تیم مذاکره کننده چیزی برای چانه زنی نداشت.

موسوی تصریح کرد: از زمانی که قانون مجلس تصویب و اجرا شد فضای مذاکرات کاملا متحول گردید و غربی ها نه تنها نتوانستند تهدیدات خود را عملی کنند بلکه ایران در موقعیتی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون قانون مجلس تیم مذاکره کننده قادر به چانه زنی نبود/ روایت دولتی ها غیراقعی است

بدون قانون مجلس تیم مذاکره کننده قادر به چانه زنی نبود/ روایت دولتی ها غیراقعی است