مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-21حوادث

کشف 500 مرغ زنده قاچاق و توقیف 800 رأس احشام در نوار مرزی خراسان رضوی


مرزبانان خراسان رضوی در حوزه استحفاظی مرزهای این استان موفق به کشف 500 مرغ زنده قاچاق، توقیف و مهار 800 رأس احشام و کشف 150 میلیون تومان کالای قاچاق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مرزبانان خراسان رضوی مستقر در هنگ مرزی نیز 150 میلیون تومان کالای قاچاق را کشف کردند.

کشف بیش از 150 میلیون ریال کالای  قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف محموله های قاچاق کالا در مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار  مجید شجاع  افزود: مرزبانان هنگ تایباد، طی ایست و بازرسی های مداوم، موفق به کشف یک صد و پنجاه میلیون ریال انواع کالای قاچاق شدند.

وی با اشاره به هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان بیان کرد: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد، در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، طی ایست و بازرسی های جداگانه موفق به کشف یک میلیارد و 501 میلیون و 500 هزار ریال کالای قاچاق شامل 35 گوشی هوشمند، پارچه، کفش و انگشتر از 19 متهم در حال خروج از کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان با تقدیر از زحمات شبانه روزی هم رزمان خود یادآور شد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد می زند که مرزبانان خطه خورشید با توجه به این مسئله تمام قد در برابر این پدیده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 مرغ زنده قاچاق و توقیف 800 رأس احشام در نوار مرزی خراسان رضوی

کشف 500 مرغ زنده قاچاق و توقیف 800 رأس احشام در نوار مرزی خراسان رضوی