مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-21اقتصادي

خسارت 200 میلیارد تومانی تند باد و بارش های اخیر به کشاورزی گچساران و باشت


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برآورد اولیه تند باد و باران شدید اخیر 200 میلیارد تومان به زیر بخش های مختلف گچساران و باشت خسارت وارد کرده است.

- الیاس تاج الدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تندباد و باران شدید در چند روز اخیر خسارتهای زیادی را به زیر بخش های مختلف کشاورزی وارد کرده است.

وی بیان کرد: در برآورد اولیه در دو شهرستان گچساران و باشت افزون بر 200 میلیارد تومان به زیربخش های کشاورزی خسارت وارد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دو شهرستان گچساران و باشت به یک هزار و 500 هکتار از باغات و کشت گیاهان دارویی ، سر آب بنده ها و کانال های آبیاری حدود 70 درصد خسارت وارد شد.

تاج الدینی عنوان کرد: این خسارت ها بیشتر در مناطق رودبال، شاه بهرام و آرو و گچساران بوده است.

وی گفت: از جمله خسارت  تندباد و باران شدید می توان به گیاهان دارویی و تخریب یک سردخانه در حال احداث با پیشرفت فیزیکی 10 درصد در باشت، ریزش میوه ها در باغات گچساران اشاره کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال جمع آوری خسارت وارد شده به بخش های مختلف کشاورزی هستیم و پس از تکمیل آنها را به مدیریت بحران استانداری و کشور ارائه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 200 میلیارد تومانی تند باد و بارش های اخیر به کشاورزی گچساران و باشت

خسارت 200 میلیارد تومانی تند باد و بارش های اخیر به کشاورزی گچساران و باشت