مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-21اقتصادي

همکاری پالایشگاه گازایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز در زمینه های مختلف افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی، پالایش گاز استان، روح اله نوریان در دیدار مدیر منطقه 7 عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، اظهار کرد: بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ درنقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه 7 و پایش خط خروجی دراین پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است، تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه قدمهای مثبتی در این راستا برداشته است.

همچنین مدیر منطقه 7عملیات انتقال گاز از همکاری های انجام شده فی مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه 7 عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد در سایه تداوم این همکاری ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پالایشگاه گازایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز افزایش می یابد

همکاری پالایشگاه گازایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز افزایش می یابد