مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-21سياسي

آیت الله اعرافی: شرایطی که در خوزستان به وجود آمده، مایه شرمساری است


آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور گفت: به عنوان طلبه شرمنده ایم، وقتی می بینیم مردم با امکانات بالقوه ای که در زمینه انرژی دارند در رنج به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما به عنوان حوزه علمیه قدردان مردم خوزستان و مقاومت شان در طول جنگ هستیم، این وضعیت و شرایطی که در این استان به وجود آمده، مایه شرمساری است و توجیهی ندارد.

آیت الله علیرضا اعرافی در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان، تصریح کرد: جایگاه خاص و منحصر بفرد استان های مرزی کشور و به طور ویژه خوزستان سرافراز با آن سوابق درخشان تاریخی و سابقه ای که در دفاع مقدس داشتند بر کسی پوشیده نیست و بسیار ارزشمند است.

خوزستانی ها همواره پیشقدم بودند و در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با وجود همه محرومیت ها با تمام توان در مقابل بیگانگان ایستادند و برخلاف اینکه بیشترین تمرکز در دنیا روی این استان به منظور واگرایی از انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و است، همچنان مقاوم ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امروز اگر خطری باشد خوزستان زودتر از همه مقابل دشمن می ایستد، ادامه داد: جوانان اقوام مختلف این خطه پیشگام هستند و ما به عنوان حوزه علمیه قدردان آنان و مقاومت شان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: شرایطی که در خوزستان به وجود آمده، مایه شرمساری است

آیت الله اعرافی: شرایطی که در خوزستان به وجود آمده، مایه شرمساری است