مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-21اجتماعي

طنین صدای آرامبخش آب در مناطق خشک/ آبشخورهایی که به حیوانات حیات می‎ بخشد


این روزها که خشکسالی های پیاپی، پای برگلوی طبیعت و جانداران گذاشته و زندگی همه موجودات را تهدید می کند، بیش از پیش نبود آب را در زندگی حس می کنیم و هر قطره از آب در طبیعت حکم الماسی در دل معدن را می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، اگر چه خشکسالی های پی در پی این سالها حیات وحش را از زیستگاه هایشان آواره کرده و حیوانات در عطش آب به آغوش مرگ پناه می بردند اما در شهرستان سروستان با وجود گروه عاشقان طبیعت این اتفاق تلخ هرگز رخ نداده است.

افرادی که با از خودگذشتگی و ایثار با دستان خالی و دلی لبریز از عشق به طبیعت و محیط زیست پای تمام سختی ها ایستاده اند و در این راه از جان و دل مایه می گذارند.

افرادی که عاشقانه به طبیعت خدمت می کنند و پنچه در پنچه خشک سالی انداخته اند و با پشتکار و ذوق فراوان به داد موجودات بی زبان می رسند و در این گرما آنها را سیراب می کنند.

سلمان اکبری را از سالهای دور می شناختم، از زمانی که هر سال روز درختکاری، به تنهایی منطقه ای از شهر را درخت می کاشت و سرسبز می کرد یا در روزهایی که تعدادی از افراد جمع می شدند و دلسوزانه مناطقی از تفرجگاه ها را از زباله پاکسازی می کردند.

یا زمانی که در مناطق مختلف آتش سوزی اتفاق می افتاد، جزء اولین افرادی بود که در صحنه حاضر میشد و با دست خالی به نبرد با آتش می پرداخت ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین صدای آرامبخش آب در مناطق خشک/ آبشخورهایی که به حیوانات حیات می‎ بخشد

طنین صدای آرامبخش آب در مناطق خشک/ آبشخورهایی که به حیوانات حیات می‎ بخشد