مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-21اقتصادي

عدم ارائه خدمات کشاورزی به برنجکاران خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به کشاورزانی که به کشت شلتوک پرداخته اند هیچگونه نهاده کشاورزی و سوخت تعلق نخواهد گرفت.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به کشاورزانی که به کشت شلتوک پرداخته اند هیچگونه نهاده کشاورزی و سوخت تعلق نخواهد گرفت.

خدارحم امیری زاده با اشاره به تنش آبی در استان اظهار کرد: با پیش بینی هایی که از قبل صورت گرفته بود الگوی کشت متناسب با میزان آب موجود که توسط سازمان آب و برق تامین شده، تعریف شد و این الگوی کشت با توجه به کشت های محلی و مرسوم که سال های گذشته نیز انجام می شد تعیین و به شهرستان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، وی افزود: جلسات متعددی برگزار و آموزش های لازم به کشاورزان ارائه شد.

همچنین نشست هایی با بزرگان و ریش سفیدان در خصوص عدم کشت شلتوک برگزار شد و بنرهایی نیز در سطح شهرستان ها نصب شد که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

امیری زاده تصریح کرد: در دو سال اخیر که مجوز کشت شلتوک به کشاورزان داده شد، حدود 180 تا 200 هزار هکتار از مزارع استان به کشت این محصول اختصاص یافت و در حال حاضر کشاورزان روند سال های پیش را تکرار کرده اند.

وی عنوان کرد: به کشاورزانی که به کشت شلتوک پرداخته اند، هیچگونه نهاده کشاورزی و سوخت تعلق نگرفته و نخواهد گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارائه خدمات کشاورزی به برنجکاران خوزستان

عدم ارائه خدمات کشاورزی به برنجکاران خوزستان