مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-21سياسي

امروز همه باید در کنار خوزستان باشیم


مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امروز باید همه در کنار مردم خوزستان قرار بگیریم و مشکل های آنان را کاهش بدهیم گفت: تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند که دشمنان در صف های آنان رسوخ و نفوذ پیدا نکنند.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امروز باید همه در کنار مردم خوزستان قرار بگیریم و مشکل های آنان را کاهش بدهیم گفت: تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند که دشمنان در صف های آنان رسوخ و نفوذ پیدا نکنند.

آیت الله علیرضا اعرافی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید قربان در مسجد جمکران اظهار داشت: واقعا ما امروز در قم و جمکران و در این جمع بزرگ همه به خاطر مشکل هایی که مناطق محروم ما به خصوص خوزستان عزیز ما دارند، احساس درد داریم و با آنها اظهار همدری و همدلی می کنیم و امیدواریم با یک حرکت جهادی چند مشکل اساسی آن استان که استان عزیز و بزرگی است، رفع شود.

وی یادآور شد: خوزستان استانی است که قبل از اینکه ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ایران و انقلاب برویم، خودِ آن مردم آمدند و سینه سپر کردند، امروز نیز باید همه در کنار آنها قرار بگیریم و مشکل های آنها را کاهش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز همه باید در کنار خوزستان باشیم

امروز همه باید در کنار خوزستان باشیم