مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-21اقتصادي

متناسب سازی حقوق کارگران محقق شود


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: جامعه کارگری معتقدند که متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همان گونه که برای بازنشستگان صندوق کشوری و لشکری انجام می شود، -  داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران گفت: در اوایل انقلاب حقوق روزانه یک کارگر 9 دلار بود، اما امروزه برغم تورم فزاینده، نصف آن را نیز دریافت نمی کنند.

وی افزود: مسوولان با حقوق های چند ده میلیونی تافته جدا بافته هستند و متوجه فشار اقتصادی به کارگران بابت حقوق های اندک نمی شوند و آنان را درک نمی کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه اظهار امیدواری کرد؛ دولت جدید به دور از حاشیه پردازی ها و سیاست ورزی، مسائل و مطالبه به حق کارگرها و بازنشستگان را در اولویت قرار دهد تا این که کارگران با آرامش خاطر بتوانند در سنگر تولید، چرخ اقتصاد مملکت را به نحو مطلوب به پیش ببرند که بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری نیز در این بخش است.

میرزایی گفت:  به نظر می رسد برخی  مخالفت با لایحه دائمی شدن همسان سازی را زیرکانه و در چنین شرایطی به رسانه ها کشیده اند.

وی افزود: اموال سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و سازمان به عنوان یک صندوق بین النسلی است؛ از این رو سازمان متعلق به هیچ دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی حقوق کارگران محقق شود

متناسب سازی حقوق کارگران محقق شود