مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-21اقتصادي

2 هزار میلیارد ریال به راه آهن مبارکه -شهرکرد اختصاص یافت


معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از طرح راه آهن مبارکه_سفیددشت گفت: در سال جاری 2 هزار میلیارد ریال به راه آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری سید حمید پورمحمدی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح راه آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد گفت: این طرح هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند پیمانکار در قطعه های مختلف آن در حال فعالیت هستند.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با بهره برداری از راه آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد، تولیدات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری از طریق شبکه ریلی جابه جا می شود.

وی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه های راه سازی در استان مطلوب است و برای جاده شهرکرد-بازفت به مسجد سلیمان اعتبار ملی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس راه آهن مبارکه-سفیددشت به شهرکرد به طول 92 کیلومتر با هدف جابه جایی بار و مسافر احداث می شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می کند.

راه آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد فاصله استان های جنوبی تا مرکز کشور را حدود 500 کیلومتر کوتاه تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد ریال به راه آهن مبارکه -شهرکرد اختصاص یافت

2 هزار میلیارد ریال به راه آهن مبارکه -شهرکرد اختصاص یافت