مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-21سياسي

کارشناسان بهشت آباد را خسارت بار می دانند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه کارشناسان بهشت آباد را یک پروژه خسارت بار می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در خطبه عید قربان، گفت: مسئولان و متولیان آب در کشور باید با هوشیاری و با منطق و با توجه به همه ضرورت ها آب رسانی به مناطق را دنبال کنند.

  نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: البته خشکسالی را همه درک می کنند و بر اساس آب موجود و البته برنامه ریزی برای انتقال آب از دریاها در درازمدت باید مشکل مردم را رفع کنند نه این که با تصمیم های تحریک کننده، غیرقانونی و غیرکارشناسی هرچند وقت یک بار مردم و استان ها را به موضع گیری بیندازند.

چرا باعث نگرانی دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شوید وی با بیان اینکه مردم ما این همه گرفتاری و چالش از ناحیه دشمنان دارند و در این شرایط مسئولان داخلی نباید مشکل آفرین باشند، ادامه داد: همه کارشناسان پیشنهاد می دهند، چرا این موضوع روشن و شفاف را به یک موضوع پیچیده و بازیگرانه تبدیل می کنند و موجب نگرانی مردم دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان می شوید.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آقایان ملاحظه می کنند که این دو استان وضعیت آبی پر مسئله دارند، اظهار کرد: البته خوزستان الآن به یک معضل کشوری تبدیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان بهشت آباد را خسارت بار می دانند

کارشناسان بهشت آباد را خسارت بار می دانند