مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-21حوادث

بازداشت دو شکارچی در خراسان شمالی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) گفت: 2 شکارچی متخلف سابقه دار به اتهام حمل سلاح قاچاق از سوی محیطبانان دستگیر و با حکم مدعی العموم بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محمد موسوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شکارچیان پیش از این نیز سابقه شکار و صید غیرمجاز قوچ و میش را در مناطق حفاظتی پارک املی گلستان و منطقه حفاظتی قرخود در استان خراسان شمالی را داشتند با ردیابی محیطبابان پیش از هر اقدامی دستگیر شدند.

به گفته وی از این شکارچیان یک قبضه سلاح برنو قاچاق، پنج عدد فشنگ، 2 دستگاه دوربین چشمی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

گستره منطقه حفاظت شده قرخود 43 هزار و 778 هکتار در بخش سملقان و در انتهای غرب استان قرار دارد و فاصله آن از شهر قاضی، مرکز بخش سملقان 13 کیلومتر است و از آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان هم 40 کیلومتر فاصله دارد.

همچنین این منطقه از نظر منابع آبی غنی است و علاوه بر 35 چشمه پرآب منطقه، دارای تعدادی چشمه کم آب دائمی و فصلی دیگر نیز است و از نظر متوسط بارندگی سالیانه تقریباً بالاترین میزان بارندگی را در استان خراسان دارد و دمای منطقه نیز سردسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دو شکارچی در خراسان شمالی

بازداشت دو شکارچی در خراسان شمالی