مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-21سياسي

مبارزه با هوای نفس مجاهدت است


امام جمعه سلطانیه با توصیه به تقوای الهی، هوای نفس را بزرگترین دشمن انسان دانست و گفت: مبارزه با هوای نفس مجاهدت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب صبح امروز در خطبه های نماز جمعه شهر سلطانیه با توصیه به تقوای الهی، هوای نفس را بزرگترین دشمن انسان دانست و اظهار کرد: مبارزه با هوای نفس مجاهدت است.

وی با بیان اینکه چون روز دهم ذی الحجه روز غلبه بر هوای نفس و شیطان است، عید نامیده شده است، افزود: عید قربانی عید کسی است که از آتش جهنم در ایمن باشد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اگر کسی در روز عید قربان بخاطر خدا قربانی کند با اولین قطره خون قربانی، گناه انسان بخشیده می شود و با دعا در روز عید، هیچ کس از رحمت الهی محروم نیست مگر اصرار به گناه بکند، تصریح کرد: عید قربان روز قربانی و روز دعا است.

حسینی نسب با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت، ولایت را ستون دین و شرط قبولی اعمال دانست و با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام افزود: اگر کسی خدا را به اندازه نوح عبادت کند و همسنگ کوه احد در راه خدا طلا انفاق کند و آن مقدار عمر کند که هزار بار با پای پیاده حج به جای آورد و سپس در میان صفا و مروه مظلومانه کشته شد اگر ولایت تو را نپذیرد بوی بهشت به مشامش نمی رسد و داخل بهشت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با هوای نفس مجاهدت است

مبارزه با هوای نفس مجاهدت است