مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-21اقتصادي

سهمیه بندی و قطعی 16 ساعته آب در برخی از روستاهای خوشاب


در حالی که خشکسالی، قطعی برق، قطعی آب، تشکیل صف های طولانی برای گرفتن چند قرص نان، گرانی موادغذایی و آذوقه دام ها با مشکلات اقتصادی امان بسیاری از مردم را بریده اما سهمیه بندی آب در روستاهای خوشاب حکایت تلخی است که مردم قطعی 2 ساعته برق را در مقابل قطعی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوشاب، در حالی که خشکسالی، قطعی برق، قطعی آب، تشکیل صف های طولانی برای گرفتن چند قرص نان،  گرانی موادغذایی و آذوقه دام ها با مشکلات اقتصادی امان بسیاری از مردم را بریده اما سهمیه بندی آب در روستاهای خوشاب حکایت تلخی است که مردم قطعی 2 ساعته برق را در مقابل قطعی 16 ساعته آب در برخی از روستاهای شهرستان خوشاب هیچ می دانند.

قطعی های 11 تا 16 ساعته آب در برخی از روستاها زهرا داشخانه ای از اهالی روستای داشخانه در گفت وگو با خبرنگار فارس با اظهار اینکه از 24 ساعت شبانه روز حدود 8 ساعت آب داریم گفت: در اکثر مواقع حوالی 12 ظهر تا 20 شب آب وصل می شود.

وی با اشاره به اینکه در مواقعی که آب نداریم با خودرو و یا موتور سیکلت از روستاهای مجاور مانند کاشک و برقبان و قنات ها آب شرب  تهیه می کنیم، اضافه کرد: آب قنات به دلیل اینکه بهداشتی نیست برخی از مردم به آن اعتماد ندارند و چند روز قبل یکی از اهالی منطقه از مردن یک سگ در این قنات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی و قطعی 16 ساعته آب در برخی از روستاهای خوشاب

سهمیه بندی و قطعی 16 ساعته آب در برخی از روستاهای خوشاب