مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-21سياسي

مسئولان به داد مردم عطش زده خوزستان برسند


امام جمعه قزوین با بیان اینکه مسئولان به داد مردم عطش زده خوزستان برسند، گفت: دشمنان نیز به دنبال سو استفاده از مشکلات مردم هستند.

- به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های عید قربان که در فضای باز مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با تبریک عید قربان اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمودند روز عید قربان روزی است که احترام و اهمیت آن بسیار زیاد است و برکاتی این روز دارد که مؤمنان باید امیدوار باشند که روزیشان باشد تا از سوی خدا مورد لطف و بخشش قرار گیرند و همه ما به این بخشش امیدوار هستیم و این را در قنوت نماز می گوییم.

وی تصریح کرد: رسول خدا (ص) فرموده در روز عید قربان زیاد به فکر خدا باشیم، زیاد استغفار کنیم، توبه کنیم چرا که خدا توبه پذیر است و همیشه خوب است حالت توبه و بازگشت به خدا داشته باشیم و این را در روز عید قربان به صورت ویژه سفارش کرده اند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در حدیثی امام جواد (ع) آمده انجام پنج کار در روز عید قربان خوب است، قربانی دادن، رفتن به دیدار پدر و مادر، رفتن به دیدار خویشاوندانی که ارتباطشان با ما قطع شده است، در سلام پیش قدم بودن و وقتی قربانی کردیم بخشی از آن را اطعام کرده و بخشی دیگر را بین نیازمندان توزیع کنیم و اینها پنج کاری است که حضرت ما را به آن سفارش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به داد مردم عطش زده خوزستان برسند

مسئولان به داد مردم عطش زده خوزستان برسند