مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-21سياسي

اتحاد مسلمانان رمز پیروزی در مقابله با مستکبران است


اگر امت اسلامی دست از تفرقه افکنی بردارند به عزت و افتخار خواهند رسید و به یک امت واحده تبدیل می شوند که این اتحاد رمز پیروزی در برابر مستکبران است.

- ، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی صبح چهارشنبه در خطبه های نماز عید قربان اظهار داشت: عید قربان روز تجلی تقوا در بین اهل ایمان و خداپرستان است و در این روز خدا بشریت را بیشتر به سمت خود می کشاند تا تقرب پیدا کنند.

معنای مناسک حج توحید است وی با بیان اینکه مناسک حج نماد دستیابی به توحید است تا انسان ها متحد شوند که تنها خدا را پرستش کنند و جامعه به اتحاد برسد، گفت: در عصر کنونی جامعه دچار توحید ناب نیست و تفرقه و تزلزل بین انسان ها است و سرزمین های اسلامی و حتی جمهوری اسلامی از تفرقه در رنج هستند.

امام جمعه خوانسار افزود: با وجود اینکه امت ایران اسلامی اهل یکپارچگی و اتحاد هستند اما از فرقه گرایی رنج می برند، هر آن چه که امروز در افغانستان و عراق و سایر کشورهای اسلامی اتفاق می افتد عامل اصلی آن تفرقه گرایی و فرقه گرایی است.

فرقه گرایی و تفرقه افکنی ابزار مستکبران است وی گفت: مستکبران عالم با ابزار فرقه گرایی و تفرقه گرایی بر ملت ها تسلط و آن ها را گروه گروه می کنند تا در جهان اسلام وضعیت نابسامانی به وجود آورند، متأسفانه حاکمان مستکبری هم که در کشورهای اسلامی حاکم هستند کمک می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد مسلمانان رمز پیروزی در مقابله با مستکبران است

اتحاد مسلمانان رمز پیروزی در مقابله با مستکبران است