مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-21اقتصادي

دولت با جلوگیری از واردات برنج از شالیکاران حمایت کند


نماینده ولی فقیه در گیلان، بیشتر کشاورزان گیلانی را تک محصولی عنوان کرد و گفت: دولت سه ماه پاییز را به کشاورزان فرصت دهد تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، بیشتر کشاورزان گیلانی را تک محصولی عنوان کرد و گفت: دولت سه ماه پاییز را به کشاورزان فرصت دهد تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید قربان با تبریک فرا رسیدن این عید سعید اظهار کرد: قربان عید بندگی و تسلیم خدای تعالی است.

وی به تسلیم حضرت ابراهیم(ع) در اجرای امر الهی اشاره کرد و افزود: ابراهیم(ع) فرزندان خود را سفارش به تسلیم در برابر خدای متعال کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تسلیم خدا بودن موجب نجات بشریت می شود، تصریح کرد: امروز حاکمیت ظلم جوامع بشری را فرا گرفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به وضعیت کشاورزان استان گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به موعد روی کار آمدن دولت جدید، به وزرای صمت و جهاد کشاورزی عرض می کنم برنج وارداتی را وارد بازار نکنند.

وی با اشاره به اینکه اگر برنج وارداتی بازار شود کشاورزان نمی توانند محصول خود را به قیمت مناسب عرضه کنند، بیان کرد: بیشتر کشاورزان گیلانی تک محصولی هستند و انتظار داریم دولت سه ماه پاییز را به کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جلوگیری از واردات برنج از شالیکاران حمایت کند

دولت با جلوگیری از واردات برنج از شالیکاران حمایت کند