مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-21سياسي

اولویت اصلی مرزبانی تامین امنیت مرزهای کشور است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: اولویت اصلی مرزبانی این نیرو تامین امنیت مرزهاست که در راستای اوامر فرماندهی معظم کل قوا گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شده است، مرزبانان نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزها، مشارکت و تعامل با مرزنشینان به خوبی توانسته اند به این امر مهم جامه عمل بپوشانند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ارتقای توان عملیاتی، مهارت افزایی و افزایش توان جسمی پرسنل را از اصلی ترین برنامه های مرزبانی خواند و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی از سال گذشته هوشمندسازی این نیرو را در دستور کار قرار داده و بر این اساس نیروی مرزبانی هم برای اقتدار بیشتر و با توجه به نیازی که به امکانات و علوم جدید دارد تا تحولی اساسی در این بخش صورت گیرد.

سردار گودرزی افزود: استان آذربایجان غربی به علت همجواری با کشورهای عراق، ترکیه و نخجوان به عنوان دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی است و بی شک یکی از استان های مهم مرزی و راهبردی کشور در این زمینه به شمار می رود.

همچنین سردار گودرزی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی و ارزیابی میدانی از یگان های مرزی در فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی با تبریک روز عرفه و عید سعید قربان، گفت: از زحمات فرماندهان و مرزبانان مجاهد نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی مرزبانی تامین امنیت مرزهای کشور است

اولویت اصلی مرزبانی تامین امنیت مرزهای کشور است