مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-21اقتصادي

خبر خوش ساخت مسکن ارزان قیمت برای زوج های جوان


به تازگی طرحی در مجلس در دستور کار قرار گرفته است که با تصویب آن، شهرداری های با جمعیت 250 هزار نفر و بیشتر هر ساله به تعداد ذیل مسکن استیجاری ساخته و به افراد بومی همان شهر خصوصا جوانان تازه متاهل شده و نیازمند اجاره داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به تازگی طرحی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تصویب نهایی این طرح، شهرداری های با جمعیت 250 هزار نفر و بیشتر هر ساله به تعداد ذیل مسکن استیجاری ساخته و به افراد بومی همان شهر خصوصا جوانان تازه متاهل شده و نیازمند اجاره داده شود.

متن کامل طرح ساخت مسکن ارزان قیمت توسط شهرداری ها به شرح زیر است: مقدمه (دلایل توجیهی): برای ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری های بالای 250 هزار نفر جمعیت و به جهت کنترل قیمت مسکن اجاره ای و کمک به رفع کمبود مسکن در شهرها طرح ذیل ارائه می گردد.

لذا طرح ذیل تقدیم می شود: عنوان طرح: طرح ساخت مسکن ارزان قیمت توسط شهرداری ها ماده 1: شهرداری های با جمعیت 250 هزار نفر و بیشتر هر ساله به تعداد ذیل مسکن استیجاری ساخته و به افراد بومی همان شهر خصوصا جوانان تازه متاهل شده و نیازمند اجاره داده شود.

ماده 2: حداقل تعداد واحد مسکونی قابل ساخت در هر سال:  کلان شهر تهران سالانه 5000 واحد مسکونی  کلان شهرهای 2 تا 4 میلیون نفر جمعیت 3000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش ساخت مسکن ارزان قیمت برای زوج های جوان

خبر خوش ساخت مسکن ارزان قیمت برای زوج های جوان