مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-20پزشكي

واکسیناسیون کرونا سرعت می گیرد


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به تعداد واکسن هایی که در حال وارد شدن به کشور است انشاءالله بزودی واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان پاستور بم در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا اظهارداشت:وزارت بهداشت هر آنچه واکسن در انبار داشته در اختیار مردم قرار داده و چون مشکل کرونا بین المللی است، کشورهایی که قول داده بودند به تعهداتشان عمل نکردند.

به گفته وی، وزارت بهداشت مسئول تامین واکسن نیست و فقط درخواست کننده و مصرف کننده است.

جان بابایی در عین حال اظهارداشت: وزارت بهداشت واکسن مورد نیاز را از کشورهایی مانند روسیه،چین، هند و کواکس پیش خرید انجام داده بود و تعهد ایجاد شد اما متاسفانه این کشورها به تعهداتشان عمل نکردند و زمانی کشور هند که زیرساخت وسیعی در تولید واکسن دارد کشورش با وضعیت بحرانی ویروس کرونا روبه رو شد اجازه خروج واکسن از کشورش را نداد.

پیگیر واکسن استان کرمان خواهم بود معاون درمان وزارت بهداشت همچنین درباره تقاضای مسئولان استان کرمان برای واکسیناسیون افراد 50 سال به بالا به علت شرایط بحرانی کرونا در این استان گفت: این موضوع در سطح ملی تصمیم گرفته می شود و من نیز پیگیری های لازم را انجام خواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا سرعت می گیرد

واکسیناسیون کرونا سرعت می گیرد