مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 20:452021-07-20دانش

دانشگاه ها می توانند سیاسی باشند/وزیر آینده علوم باید از دل دانشگاه انتخاب شود


یک استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها محل تضارب آراء، نقد و تحلیل هستند و می توانند سیاسی باشند، گفت: به دلیل اینکه در محیط های دانشگاهی از همه جناح های سیاسی حضور دارند، - یک استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها محل تضارب آراء، نقد و تحلیل هستند و می توانند سیاسی باشند، گفت: به دلیل اینکه در محیط های دانشگاهی از همه جناح های سیاسی حضور دارند، ما باید از دیدگاه سیاسی یک وزیر علوم فراجناحی با عملکرد فراجناحی داشته باشیم.

دکتر محمد زاهدی اصل در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه آموزش عالی ایران، ویرانه ای بیش نیست، گفت: متاسفانه در حال حاضر آموزش عالی ما وضعیت خوبی ندارد و بسیار بیمار و ناخوش است.

در حالی که ما انتظار داشتیم با روی کار آمدن دولت فعلی این وضعیت درست شود به همین جهت همه امیدها به شعار دولت یعنی تدبیر و امید بسته شد اما این انتظارات محقق نشد.

هیات امنای صوری دانشگاه ها! وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی با محوریت مجمع صنفی اساتید و مشارکت سایر دانشگاهیان، همایشی با عنوان استقلال دانشگاه ها برگزار کرد و ما در این همایش عنوان کردیم که دانشگاه ها شعبه ای از وزارت علوم نبوده و مراکز مستقلی هستند و همیشه هم شعار استقلال داده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها می توانند سیاسی باشند/وزیر آینده علوم باید از دل دانشگاه انتخاب شود

دانشگاه ها می توانند سیاسی باشند/وزیر آینده علوم باید از دل دانشگاه انتخاب شود