مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 19:302021-07-20سياسي

25 مرکز نیکوکاری تخصصی در زنجان فعال است


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 25 مرکز نیکوکاری تخصصی در بخش های مسکن، اشتغال، ایتام و محسنین، مددکاری اسلامی، حرفه آموزی، مشاوره و فرهنگی تحصیلی در استان فعالیت می کنند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از فعالیت 139 مرکز نیکوکاری به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی، با مدیریت مردم و خیرین با محوریت مساجد و با نظارت این نهاد خبر داد و اظهار کرد: این مراکز مروج فرهنگ خیر و احسان در جامعه هستند و هر جامعه ای که مسلح به خیر و احسان شود از آسیب ها مصون خواهد ماند.

صفری با بیان اینکه 25 مرکز نیکوکاری تخصصی نیز در بخش های مسکن، اشتغال، ایتام و محسنین، مددکاری اسلامی، حرفه آموزی، مشاوره و فرهنگی تحصیلی در استان فعالیت می کنند، گفت: برون سپاری 70درصد پرونده های سالمندان به مراکز نیکوکاری فعال و تخصصی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان و توسعه خدمات داوطلبانه از اهداف توسعه و ایجاد مراکز نیکوکاری جدید است، گفت: در راستای تسریع در رسیدگی به وضعیت نیازمندان،کمی سازی و کیفی سازی فعالیت های این نهاد هدفگذاری شده تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری استان به 172 مرکز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مرکز نیکوکاری تخصصی در زنجان فعال است

25 مرکز نیکوکاری تخصصی در زنجان فعال است