مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-20اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت


دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرده است، در سال جاری نیز حدود 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تلاش هستیم اعتبارات بیش تری را نیز فراهم کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرده است، در سال جاری نیز حدود 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تلاش هستیم اعتبارات بیش تری را نیز فراهم کنیم.

حمید پورمحمدی در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن مبارکه- سفیدشت به شهرکرد با اشاره به اینکه این اجرای این پروژه از سال گذشته با جدیت دنبال شده است، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند پیمانکار در چند قطعه در حال فعالیت هستند.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور افزود: در سال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه راه آهن اختصاص پیدا کرده است، در سال جاری نیز حدود 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تلاش هستیم اعتبارات بیش تری را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد تولیدات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری می تواند از طریق شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت