مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-20حوادث

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شده است


تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از جمله محورهای ارتباطی همدان به سمت تهران و مرکز کشور با استفاده از موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از جمله محورهای ارتباطی همدان به سمت تهران و مرکز کشور با استفاده از موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده است.

سرهنگ رضا عزیزی ادامه داد: محور قدیم همدان - تهران، آزاد راه همدان - تهران، جاده رزن و ملایر به سمت اراک و تهران مسدود شده و نیروهای پلیس مستقر در این مبادی اجازه خروج خودروهای با پلاک بومی از استان را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس راه براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، از خروج خودروهای با پلاک بومی از استان همدان و همچنین ورورد خودروهای با پلاک غیربومی به داخل استان جلوگیری می کنند و در صورت اصرار راننده برای انجام سفر، ضمن اعمال قانون و جریمه(یک میلیون و 500 هزار تومانی) خودروها را نیز به سمت مبدا هدایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزی بیان کرد: تنها خودروهای با پلاک انتظامی تهران و البرز مجاز به تردد از این مسیرها به سمت تهران هستند و البته تمامی مجوزهای صادره برای تردد نیز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده(4 مرداد) باطل و از درجه اعتبار ساقط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شده است

مبادی ورودی و خروجی استان همدان مسدود شده است