مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 15:202021-07-20ورزشي

آسیب شناسی حوزه بانوان در البرز آغاز شد/کمیته های تخصصی تشکیل می شود


مسؤول امور بانوان دفتر علیرضا عباسی گفت: با تشکیل کمیته های تخصصی و بازدید از مناطق حاشیه نشین البرز سعی داریم مشکلات این حوزه را شناسایی و مرتفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، زینب اسلامی، مسؤول امور بانوان دفتر علیرضا عباسی، به شروع به کار دفتر امور بانوان این نماینده مجلس در استان البرز خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدهایی از کارگاه های کارآفرینی بانوان در سطح استان و حاشیه های پرآسیب شهر صورت گرفت، همچنین جلساتی با فعالین حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نخبگان علمی و ورزشی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

مسؤول امور بانوان دفتر علیرضا عباسی ادامه داد: سعی داریم در راستای پیشبرد اهداف بانوان و رسیدن به بانوی تراز انقلاب اسلامی که نقش بسزایی در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارد، اقدام به تشکیل کمیته های تخصصی نموده و با ایجاد شبکه ای از فعالین در جمع های نخبگانی شهرهای مختلف حوزه استحفاظی به تشکیل جلسات و بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارها پرداخته شود.

اسلامی افزود: با توجه به اینکه امور بانوان دفتر نماینده وظیفه خود را نظارت بر رفع مسائل و مشکلات بانوان  استان از طریق پیگیری و مطالبه از ارگان های ذیربط می داند، با برنامه ریزی و هماهنگی با بخش های مختلف بایستی  نهضت و حرکت گسترده و فراگیری در امور زنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی حوزه بانوان در البرز آغاز شد/کمیته های تخصصی تشکیل می شود

آسیب شناسی حوزه بانوان در البرز آغاز شد/کمیته های تخصصی تشکیل می شود