مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-20سياسي

حمل و دفن زباله در شهر اهر اصولی نیست


رییس اداره حفاظت محیط زیست اهر بابیان این که رسیدگی به شکایات شهروندان از بابت زباله گاه در اولویت شورای شهر و شهرداری قرار گیرد، گفت: متأسفانه حمل و دفن زباله در شهر اهر اصولی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا کلانتری عصر امروز سه شنبه در دیدار منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر با وی در رابطه با مسائل زیست محیطی شهرداری اهر با اشاره به این که اکثر مسائل شهری محیط زیست مرتبط با مجموعه شهرداری و شورای شهر است، اظهار داشت: اصلی ترین شکایات شهروندان اهری از شورای شهر و شهرداری از بابت وضعیت نامناسب زباله گاه است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اهر افزود: روزی نیست که شهروندان اهری در رابطه با بوی نامطبوع شیرآبه زباله گاه به محیط زیست شکایت نکنند، البته شهروندان ساکن در مناطق جوار زباله گاه اهر سال هاست گلایه هایی دارند که می بایست به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی از انجام مطالعات طرح ساماندهی زباله گاه اهر خبر داد و گفت: پرونده ساماندهی طرح زباله گاه اهر به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارجاع شده که با همکاری شهرداری اهر در حال بررسی و رفع ایرادات هستیم و در این طرح توافقی با شهرداری اهر ضمن جابه جایی محل زباله گاه؛ کارخانه کمپوست نیز تغییر و به چرخه تولید بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و دفن زباله در شهر اهر اصولی نیست

حمل و دفن زباله در شهر اهر اصولی نیست