مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-20سياسي

نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد


نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل اردوگاه شهید باهنر تهران، برگزار شد.

اعضای شورای مرکزی و هیأت مدیره مجمع خیرین کشور نقطه نظرات خود را با نمایندگان مردم در مجلس، در میان گذاشتند و آن ها نیز متعهد به پیگیری مطالبات و رفع مشکلات شدند.

مهم ترین مباحثی که در این نشست مطرح شد همراهی تعریف شده و سازمان یافته مجلس با سازمان های مردم نهاد، به ویژه مجمع خیرین کشور بود و عنوان شد باید همکاری و تعامل در جهت افزایش مشارکت های مردمی و رفع موانع تقنینی و تسهیل امور خیریه ها و تدوین قوانین حمایتی از خیرین باشد.

از دیگر اهداف نشست، تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ و بخشش، کمک به یکدیگر و تحکیم مفهوم مسئولیت پذیری و نگاه مسئولانه در رفع آسیب های اجتماعی بود.

مکمل اقدامات ما پشتوانه ها و حمایت های قانونی است حبیب الله بوربور،رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به اهداف نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این 60 ماهی که مجمع فعالیت داشته است، به لطف خدا و کمک همراهان، دستاوردهای را به مجمع خیرین کشور واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد

نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد