مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-20اجتماعي

اولیاء دانش آموزان هیچ هزینه ای برای ثبت نام مدارس سمنان ندهند


مدیرکل آموزش و پرورش سمنان، با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان هیچ هزینه ای پرداخت نکنند، گفت: در سه مورد حق بیمه حوادث، هزینه سنجش سلامت و کتب درسی فقط از والدین هزینه دریافت می شود.

- ، محمد دستورانی بعد از ظهر سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، درباره آغاز سال تحصیلی و هزینه مدارس، بیان کرد: اولیا جز در سه مورد حق بیمه حوادث، هزینه سنجش سلامت و هزینه کتب درسی نباید به هیچ عنوان وجهی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس حق ندارند قبل از شروع تحصیل و در حین ثبت نام مطالبه وجه کنند، افزود: اکیپ های بازرسی آموزش و پرورش در سراسر استان فعال و با متخلفانی که از والدین دانش آموزان پول دریافت کنند، برخورد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه حتی مدارسی که بر اساس قوانین شهریه دریافت می کنند اجازه ندارند مطالبه همه شهریه را کنند، ابراز کرد: مدارس می بایست 15 درصد هزینه را دریافت و باید متناسب با توانایی خانواده ها شهریه را تقسیط کنند.

دستورانی با بیان اینکه هزینه سنجش سلامت نیز برای استان سمنان 50 هزار تومان است، ابراز کرد: والدین نباید هزینه های بیشتری را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیاء دانش آموزان هیچ هزینه ای برای ثبت نام مدارس سمنان ندهند

اولیاء دانش آموزان هیچ هزینه ای برای ثبت نام مدارس سمنان ندهند