مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-20اقتصادي

مساحت فضای آموزش عالی کشور به 6 میلیون مترمربع رسیده است


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دولت تدبیر و امید حدود 850 پروژه عمرانی در مراکز آموزش عالی به بهره برداری رسیده و حدود 2500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- ایسنا/البرز معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دولت تدبیر و امید حدود 850 پروژه عمرانی در مراکز آموزش عالی به بهره برداری رسیده و حدود 2500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تقی نظرپور روز سه شنبه 29 تیرماه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاه خوارزمی گفت: گزارش ارائه شده نشان می دهد که دانشگاه قدم های خوبی را برداشته است و توانسته در ایام کرونا از فرصت تعطیلی دانشگاه و نبود فیزیکی دانشجوها در دانشگاه حداکثر استفاده را ببرد و بازسازی ها و تعمیراتی که مورد نیاز بوده را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این فرصت، فرصت مقتنمی بود و قریب به اتفاق دانشگاه ها سعی کردند از این فرصت استفاده کنند، گر چه نقدینگی دانشگاه های ما برای این اقدامات کافی نبود اما دانشگاه ها تلاش کردند تا با همین محدودیت منابع هم، قدم های موثری بردارند.

این مسئول در ادامه گفت: در دولت تدبیر و امید حدود 850 پروژه عمرانی در مراکز آموزش عالی به بهره برداری رسیده و حدود 2500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که این عدد اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساحت فضای آموزش عالی کشور به 6 میلیون مترمربع رسیده است

مساحت فضای آموزش عالی کشور به 6 میلیون مترمربع رسیده است