مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-20اقتصادي

از تزریق 8 درصدی واکسن تا افزایش تعداد کرونایی های اسدآباد به 30 مورد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: از زمان استعفای معاون توسعه سابق هنوز هیچ شخصی جایگزین وی نشده و برای انتخاب معاون جدید توسعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان منتظر دولت جدید هستیم و فعلا رییس دانشکده با حفظ سمت مسئولیت معاونت توسعه را نیز انجام می دهد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: از زمان استعفای معاون توسعه سابق هنوز هیچ شخصی جایگزین وی نشده و برای انتخاب معاون جدید توسعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان منتظر دولت جدید هستیم و فعلا رییس دانشکده با حفظ سمت مسئولیت معاونت توسعه را نیز انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج صالحی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 48 درصدی پروژه ساختمان دانشکده پرستاری شهرستان با صرف هزینه ای افزون بر شش میلیارد و 500 میلیون تومان اظهار کرد: برای تکمیل طرح با پیگیری های انجام شده از طرف وزارتخانه قول اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار داده شده که هنوز محقق نشده است اما با اعتباراتی که به صورت مرحله به مرحله برای این طرح اختصاص داده می شود این طرح در دست اجراست.

وی با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری ساختمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یکی از نقاط مثبت برای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری طرح سعی بر آن داریم تا ساختمان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تزریق 8 درصدی واکسن تا افزایش تعداد کرونایی های اسدآباد به 30 مورد

از تزریق 8 درصدی واکسن تا افزایش تعداد کرونایی های اسدآباد به 30 مورد