مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-20سياسي

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از طرح های جهادی سمنان+ تصاویر


رییس سازمان بسیج مستضعفین از طرح های جهادی سمنان بازدید و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) را در مسکن مهر این شهر کلنگ زنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیین کلنگ زنی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسکن مهر سمنان برگزار شد.

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه شهرستان سمنان در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 890 مترمربع و با زیربنای 360 مترمربع برای رفاه حال ساکنان مسکن مهر سمنان ساخته می شود.

رییس اقتصاد مقاومتی سمنان بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت ها در این دهکده آشنا شد.

سلیمانی از پروژه های اقتصادی این مزرعه از جمله کارگاه بلوک زنی، پرورش شتر و گوسفند، کاشت گندم و جو، استخر پرورش ماهی، باغ پسته، مجموعه پرورش ماهی های زینتی و پرورش عقرب و کاشت زعفران و طرح های اقتصادی دیگر بازدید کرد.

مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این بازدید گفت: بسیج سازندگی در یک سال گذشته، برای بیش از 620 نفر در استان به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: امید است در ادامه فعالیت های اشتغال زایی و محرومیت زدایی و آب رسانی در استان سمنان بتوانیم دهکده ها و مزارع اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از طرح های جهادی سمنان+ تصاویر

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین از طرح های جهادی سمنان+ تصاویر