مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-20اقتصادي

کاهش کیفیت و ساعت پخت نان در برخی نانوایی های همدان


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: برخی از نانوایی ها همدان ساعت پخت و کیفیت نان را کاهش داده اند که این مشکلات ناشی از خلاءهای نظارتی دستگاه های مسئول است.

- ، عباس نجفی در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان هدف از شکل گیری این کارگروه را پیشگیری و کاهش قاچاق کالا و ارز، ارتقای هماهنگی، تعامل و هم افزایی میان دستگاه ها و استفاده حداکثری از ظرفتی کارشناسی متخصصین این حوزه دانست و عنوان کرد: باید با رویکرد پیشگیرانه به دنبال رفع زمینه های وقوع جرم قاچاق باشیم، زیرا نگاه سلبی به تنهایی کافی نبوده و نتایج مطلوبی از آن حاصل نخواهد شد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های عضو کارگروه در اجرای تکالیف ذاتی خود در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز باید نسبت به احصای کامل مشکلات، ابهامات و ایرادات از قبیل خلاءهای موجود در سامانه ها، شیوه های نظارتی، تجهیزات، منابع انسانی و قوانین و مقررات حاکم اقدام کنند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به ایجاد و راه اندازی سامانه های متعدد با هدف تسهیل در کار، کاهش مداخلات انسانی با استفاده از فناوری های نوین، اظهار کرد: دستگاه های متولی باید خلاءها و مشکلات سامانه های را احصاء و بیان کنند تا با انعکاس آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت و ساعت پخت نان در برخی نانوایی های همدان

کاهش کیفیت و ساعت پخت نان در برخی نانوایی های همدان