مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-20سياسي

20 پایگاه بهزیستی زنجان آماده دریافت نذورات عید قربان است


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت از آغاز طرح عید تا عید بهزیستی خبر داد و گفت: از 29 تیر تا هفتم مرداد 20 پایگاه بهزیستی، - محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از 29 تیر تا هفتم مرداد 20 پایگاه بهزیستی، آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی چون نذورات، گوشت قربانی و .

همشهریان خیر و مومن است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در همین راستا هفت پایگاه در مراکز بهزیستی  شهرستانهای تابعه و چهار پایگاه نیز در مرکز استان که یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه در مرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی، یک پایگاه در بهزیستی شهرستان زنجان و مجتمع تامین و توسعه شهبد فلاح و 9 موسسه خیریه تحت نظارت برپا می شود.

وی ادامه داد: برنامه دهه ولایت توسط مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می کنند.

وی با دعوت از خیرین، برای حمایت از 293 کودک نیازمند خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی، حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را به عهده بگیرند.

محمدی با اشاره به اختصاص شماره کارت مجازی 5029081010321806  نزد بانک توسعه تعاون برای پرداخت کمک های نقدی مردم نوع دوست زنجانی خاطرنشان کرد: جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پایگاه بهزیستی زنجان آماده دریافت نذورات عید قربان است

20 پایگاه بهزیستی زنجان آماده دریافت نذورات عید قربان است