مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-20ورزشي

کمک 10 میلیارد تومانی فرمانده سپاه پاسداران به تیم فجر سپاسی


مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از کمک 10 میلیارد تومانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به تیم فجرشهید سپاسی خبر داد.

- رسول فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر ، از حمایت همه جانبه فرمانده کل سپاه پاسداران قدردانی کرد و اظهار داشت: سردار سلامی در کنار مسائل نظامی، به اخلاقیات و مسائل فرهنگی ورزشی نیز بسیار توجه دارند و از ویژگی های ایشان، اهمیت دادن به جوانان مملکت است.

سرهنگ فلاح افزود: در سفری که سردار سلامی به شیراز داشتند و با دستور ایشان، از تیم فجر شهید سپاسی حمایت شد و به صورت مکتوب قول کمک 10 میلیارد تومانی را به تیم فجر در صورت صعود به لیگ برتر دادند و با اطمینان می گویم که اگر دستور صریح ایشان نبود، اکنون تیم فجر سپاسی وجود نداشت و همین امر مایه دلگرمی ما شد.

مدیرعامل زردپوشان با اشاره به بازی شب گذشته تیم فجر در کرج و صعود این تیم به لیگ برتر بیان داشت: باوجود اینکه تیم حریف انگیزه ای برای بردن نداشت اما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان گل ریحان، دوندگی عجیبی داشتند که بنظر می آید با حمایت تیم های رغیب، انگیزه آنها هم بیشتر شده بود اما با درایت کادرفنی و آنالیز تیم حریف و همچنین تعصب بازیکنان، توانستیم یکی از بهترین بازی های این فصل خود را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی فرمانده سپاه پاسداران به تیم فجر سپاسی

کمک 10 میلیارد تومانی فرمانده سپاه پاسداران به تیم فجر سپاسی