مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-20سياسي

تمهیدات ویژه برای میزبانی از زائران در مراسم دعای عرفه و عید قربان


همزمان با فرارسیدن عید قربان و برگزاری مراسم باشکوه دعای عرفه، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) آماده میزبانی از شیفتگان اهل عصمت و طهارت(ع) با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با فرارسیدن عید قربان و برگزاری مراسم باشکوه دعای عرفه، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) آماده میزبانی از شیفتگان اهل عصمت و طهارت(ع) با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.

در آستانه عید قربان، صحن و سرای رضوی با فضاآرایی، گل آرایی و فرش آرایی ویژه حال و هوای خاصی پیدا کرده است و خادمان و خادمیاران این قطعه بهشت در تب وتاب خدمت رسانی به زائران و مجاورانی است که برای قرائت دعای روح بخش عرفه به حرم مطهر امام رئوف(ع) مشرف می شوند.

معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی با همکاری شرکت فرش آستان قدس رضوی، اماکن متبرکه رضوی را در این روزها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مفروش خواهند کرد.

به طوری که 170 تا 210 هزار مترمربع از صحن های مرکزی، پیرامونی و مبادی ورودی ویژه مراسم دعای عرفه و 140 هزار مترمربع از صحن ها نیز برای اقامه نماز عید قربان مفروش خواهد شد.

همچنین به مناسبت عید قربان، فضاآرایی حرم مطهر با نصب ریسه های رنگی انجام شده است که در ادامه دهه ولایت با نصب پارچه های رنگی و کتیبه های ویژه مناسبتی بیش از پیش خواهد شد و حال و هوای معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه برای میزبانی از زائران در مراسم دعای عرفه و عید قربان

تمهیدات ویژه برای میزبانی از زائران در مراسم دعای عرفه و عید قربان